nuffnang

FEBUARI

Tuesday, May 3, 2011

Cerita Hujung Minggu...

Sabtu lepas aku ikut ajakan MatSlamat dgn Azam pegu Ulu Tiram... layan freeriding sikit. :) aku rasa dah sebulan lebi dari aku masuk... baru kali ni aku nak freeride kot. :P Takut jgk... kot2 perut bocor... hahaha... takut ler jgk luka operation kat usus tu tk baik lagi. Sebelum grk lagi aku dah set yg... aku nak ride relek2 jer... buat lepas gian. (gian ker mengayuh?)

Ulu Tiram punyer tek aku tk pernah pegi... dia belakang sikit jer dari kg oren... eh betul ker.. kearah ulu tebrau... betul anggaran ontot... aku mmg suke tek nih... best... tak decent sangat.. flow pun best... ride aku sgt berhati2... takut jatuh... mana tau terhentak perut tuh... :P

tapi last2 nak balik.. dpt lah blash sekali buat2 lepas gian... hihihi... nyaris2 terbabas... :P

Ahad aku , fad, leman dgn aji grk pei BP... pegi THE WALL ANNIVERSARY GIG... setahun bday nyer.. :) aku turun support JOHN D MADMAN jadik pemusik tmbahan... hehehe... harap2 menjadi utk kali ke-2...

John D Madman

Sususan kata puisi'nya sgt champion...

Leman dgn Boy (Toxictoy & GGK)

Fad & Aji jaga booth...

Kat THE WALL aku banyak isap rokok dgn ambik gambar2 yg tak jadi... hehehehe... keseluruhan mmg best... dpt jumpa kawan2... last lepak BP makan lontong goreng ayam... lontong... pastu digoreng.. :P susah nak explain kan... :) aku mmg giler lontong...

Kat booth

hujung minggu ni mmg best... :)

No comments: