nuffnang

FEBUARI

Thursday, May 5, 2011

Muka baru... :)

Bukit Pelindung, Kuantan, Pahang

mesti nak upload gambar kan??... :P sgt poyo...
Semalam dan awal pagi tadi... aku dok buang masa kat opis revamp sikit blog aku. Asyik color & gambar yg sama jer ye tak... boring. Dalam waktu2 bz kat opis nih, aku tengok2 balik gambar travel yg lepas2... pastu dgn rizman & fahmi baru balik dari indonesia lagik... rindu nyer nak travel... terkekang dgn kerja kan... tapi kalau tak kerja mcm mana nak travel... duit nak dapat mana? ada orang hitch hike dari malaysia boleh smpai europe.. tak banyak pakai duit pun.. tapi aku ni boleh ke...? dilemma yg sengaja di buat... haish.. dan sekarang bukan masa yg sesuai...

untuk make sure mood nih preserve smpai masa aku nak travel balik... background blog aku tukar Mt Hua masa pegi CHINA last year.. so everytime aku bukak blog... feeeling2 nak travel tu ada... :P poyo tak.. haish...

lately banyak bende either kat opis, kat rmh... as usual opis dah masuk 2nd quarter nih mcm2 bende kena buat... it's ok... keje kan... don't get me wrong... aku suka kerja aku... nanti tkde keje lagik parah.. since tukar MD baru... mamat nih IT savvy... jadi bende dia nak... blackberry, ipad2, iphone4, astro dalam bilik... icebox... fuh giler... kalau bilik aku ada astro kan best... bilik opis.. :P

May & June penuh dgn OHSAS review and training... aku plak kena buat briefing pasal IT Security policy... smalam dah satu.. ada lagi 4 before end may... layan diri membebel depan orang ramai... mmg spesel..

plague plak... tak habis2 recording... lyric lagu tak jumpa2... :P hahahaha... apa aku nak tulis lepas nih pun tktau... ada satu lagu lagi nak kena record balik... sengaja kurang kan gig/show sbb tk dapat nak concentrate.

kickoff untuk Plague Of Happiness live show kat City Plaza dah start... digital flyer dah release last week... skrg tgh tunggu actual flyer dgn ticket... PA belum settle2... requirement bertambah untuk live recording... nasib baik venue dah confirm...

pozy city plaza, azhar bitz, fahmi & aji embrace, syed wonderspace, nizam Studio47, jimbo & timmy pohon minda, leman, fadli... fuh... aku bertuah giler dapat kawan2 nih... idea... mcm2 bende dorang tolong... harap2 showcase yg dibuat sendiri ni berjaya... kurang lebih lagi sebulan jer nih... harap2 smue berjalan lancar... tkde hickup langsung...

ska fest lagik... huih... tp aku punyai kawan2 rapat yg lincah bergaya settlekan apa2 bende yg patut... ska fest dah masuk vol. 4 starting dari last year... funding alhamdullilah meningkat... so, untuk ada kan compilation band2 ska seantaro malaya mcm akan jadi kenyataan kali ni..

lagi split album Half-Asleep dgn 31stStreet tk settle2 dari tahun lepas... harap2 zam dah start master... kesian plak kat budak2 tuh... menunggu sekian lama... sabo jer lah... keje aku skrg kena buat sleeve dorang... hurm.. hujung minggu ni siap.. insya'allah..

banyak kan?? apa lagi

owh aktiviti berbasikal... dalam plan nak gerak masa vesak day ke kedah... tapi harapan mcm tipis... sbb kemunggkinan besar 14/15 May recording... jadik nak kena carik tarikh lain... ke pulau tinggi jugak...

fuh penuh giler jadual aku may dgn june nih...

No comments: