nuffnang

FEBUARI

Thursday, December 16, 2010

FILES...

Files... either hard/soft. Korang rasa2 file2 korang kat ofis atau personal file teratur tak? rasa2 ada redundant tak? seminggu yang lepas aku check out file2 soft users aku... perghh... bersepah2. Few departments jer yang reti nak manage files... file2 redundant ni smue telan huge chunk of my server hard disk. Berapa kali dah nak suruh diorang ni buat housekeeping... department mana aku nak attack hari ni... lepas shutdown maintenance ni aku nak cargas smue orang buat extensive housekeeping... tk kan asyik nak beli hard disk jer.. haish...

tgh2 tgk file orang... aku cekidut file2 soft aku. Perghh lebih kurang jgk... kekekeke... jadi hari ni aku nak luangkan masa menysun balik file2 kerja/personal/label/band... file2 itunes dgn gambar... :) banyak bende sebenarnya... satu hari suntuk tk kan tk bleh habis kot... :P siap boleh tulis blog lagik... kekekeke...

aku dah clear kan aku punyer WD PASSPORT 500GB... untuk susun dan sumbat smue2 file... lepas tu plan untuk workout file dari satu tempat jer... :) jadi tkde yang redundant...

hurm... department maintenance ni mmg buat aku menyirap... SIAP!

1 comment:

Anonymous said...

makin lama makin serabut tengok file..haha