nuffnang

FEBUARI

Tuesday, January 18, 2011

hepi new year pren!...


hepi new year lah kan 2011. Rasa macam lama giler aku tak update blog... journal tak siap2. recording tak siap2... banyak bende tak siap2... stress.. stress..

belum masuk 2011 aku dah ambik cuti nov 2011 untuk next trip... journal tak habis tulis.. next trip dah start sibuk2 plan.. wakaka...

aku start 2011 dgn kayuhan beramai2 dan short trip to neighboring country... untuk rejuvenate. Sometimes loneliness reset kepala hotak dgn efficient sekali. :) walaupun kilang tgh hectic shutdown... aku leh jalan2 ek.. haish... tp kejap jer...

paling menarik... sebelum aku kuar tu aku oder buku-mac-udara-sebelasinchi... aku naik opis sudeh smpai dah... mmg aku jadik jakut tahap maksimum.. hehe... habis work place aku dirombak balik untuk bagi space kepada buku-mac-udara nih.. kalau aku ada masa.. aku review ye bagaimanakah rasanya... :)

last weken baru jer spend masa sama ugenx dan wife'nyer ikka.. dan temen 'oki'. disebabkan kalau nak layan nature kena gerak jauh2.. aku smpat bawak/lepak kat senibong.. nak g desaru giler jauh kan?.. pastu jalan2 orchard, esplanade dgn east cosat park kat singapore..

malam sebelum'nyer leman buat small free gig untuk ugenx dan oki perform... aku pun terjebak jgk.. hehehe tapi smpat lah bawah 'SORROW' untuk prepare recording feb nanti... :) malam tu mmg osem giler... ada potluck lagi...

dalam bebrapa hari lagi aku dgn pozy plague fly g CHINA... :) lagik??? hehehe keje beb... so, aku akan menggunakan balik skill2 aku kat china nov lepas... trip tak lama... mungkin aku tulis dalam blog jer kot... CHINA banyak sangat banned popular social network web... so, tgk lah nasib2.

aku berenti sini dulu... nanti senang2 aku smbung citer mende lain plak.. tata.


2 comments:

Anonymous said...

bro haritu aku tercuba bike ko dengan azmal..sory..hehe

Nas Plague said...

tkdo hal lah... :P