nuffnang

FEBUARI

Wednesday, April 7, 2010

Cerite pagi2 bute...

Gambar dibawah bukan gambar sebenar... sbb kejadian tu berlaku seawal pagi... :P
Macam biasa aku sebelum kul 7:30am dah keluar rmh pegi opis... plan nak mengayuh, bleh bangun lambat plak... tapi tkpe... esok kan ada... :P

hari ni sblm aku smpai opois ada accident motor... ambulance smue dah smpai.. orang yang accident tengah diangkat naik ambulance... tak perasan pun sbb mmg tak jam... smooth jer... terperasan ambulance pun masa lintas traffic lights. Sbb pasir gudang.. kalau kat KL.. giler dah jam 4 hari 5 malam... :P kalau orang accident tu tak diangkat2 lah selama 5 hari.. :P

tapi sbb aku drive just nice dia tgh angkat mamat tu... bila aku tgk muka uish kesian... aku rasa hidup.. sbb tak ditutup dgn surat khabar... diorang angkat mamat tu dgn stretcher masuk dalam ambulance... tapi jelas aku nampak mulut dia keluar darah macam pili air... ngilu kalau pikir2 kan..

tu belum citer highway pasir gudang lagi kan?... aku dengar rangkin nobor satu accident2 ngeri tahun lepas... :P perghhh...

No comments: