nuffnang

FEBUARI

Monday, July 27, 2009

Citer hujung minggu

Gisey sedang termenung (Genting Sempah, Highway Timur Barat)
Lepak jap kat exit highway kuantan


5:04am (25th July)
Smalam petang mmg giler best man bola. Hari ni team aku menang. Aku 15 minit sblm game habis aku keluar. Sbb sepak smue menyasar. Tapi rata2 stamina, champ. Mungkin sbb malam jumaat tu aku kayuh g sri alam jap layan char kuew tiau. Hehehe balik rmh terus siap2 utk perjalanan g kl-kuantan.

Ontot berbelah bagi naku ikut sbb dia ada hal. 9pm jumaat tu mlaka dgn tawil dah ready nak grk. Pukul 10pm jgk grk g kl. Sbb aku terpaksa layan mee goreng mak ontot kat zabidah sayang jap kerna aku lapar giler. Hehehe.

Smpai rmh azmal sblm kul 2 am kot. Lepas amik gi sey kat TTDI, trrus drive g kuantan. TAdi lepak genting sempah smpai kul 4am layan nasik lemak. Skrg ni aku baru lepas isap rokok kat hentian temerloh. Hehe mlaka bawak van. Aku nak tido lah

Teluk Cempedak

Akhir MTB wallride kat pelindung, TC

7:02pm (25th July)
Baru bangun kat rmh udeen. Organizer bg satu bilik jer. Jadi aku, mlake dgn ontot lepak rmh udeen (love as arson). Sian budak2 tkde tmpat nak lepak.

Smpai kuantan tadi pukul 7am pagi. Jump udeen kat tc. Tgk budak2 beskal (geng2 gary) baru turun dari pelindung. Terjumpa dgn stinky deluxe lama aku. Hehehe kondisi masih elok lagik.

Lepas tu trus chk in kat area bandar kuantan. Event provide logging ni. Lepak jap pastu trrus grk g stadium utk sdn chk. Ipin, arab, pozy dgn nausad smpai dah. Ontot dgn xana pun ada. Hehehe Lepas snd chk langsung terus pegi benteng lah pekene patin gulai tempoyak... Perghhh masyuk..

Tengah tunggu giliran untuk SoundCheck

Stage dari pandangan hadapan... :) hehe


8:49pm (25th July)
Lagi setengah jam nak perform. :) agak meriah jgk gig dalam stadium nie. Jumpa naza dgn irfan (the times). Lama tak jumpa... Mcm biasa citer2. Dorg nak kena grk balik malam ni jgk. Syg. Ingat nak ajak lepak tg lumpur pekena seafood. Hehe

Stage dari pandangan belakang waktu malam... :)


11:58 (25th July)
Lepas show lepak Tg. Lumpur. Makan dulu sblm ipin, tawil, pozy, arab ngan nausad balik jb malam ni jgk. Aku, azmal. Ontot, gisey ngan mlake grk seawal esok pagi.

Hari ni gig best giler. Jumpa yon ngan adik dia, budak2 pinhead ngan lucky munky, tp lgi penting jumpa udeen. Sbb dah lama janji nak turun tak turun2 hehe.

Pekena seafood reramai... Tanjung Lumpur, Kuantan

[Post frm CoinFlip (Phone)]

No comments: