nuffnang

FEBUARI

Monday, July 27, 2009

Ceriter Hujung Minggu (Part Two)

Hah.. aku bagi gezet dulu... letak gambo... ceriter journey nie akan ditulis sebentar jer lagik... Sementara tue tgk gambo dulu ler yea... perjalanan hari ahad bermula dari kuantan merangkumi temerloh, jerantut, kuala lipis, gua musang, cameron highland, tapah, kuala lumpur dan pasir gudang... hehehe

Bfast (Perhentian RnR Gambang)

Makan Thari (Gua Musang)
Nak masuk Cameron Highland
BOH Plantation
BOH Plantation
Ontot, Gue, Gisey, Mlake dgn Azmal (BOH Plantation)
BOH Plantation
BOH Plantation
BOH Plantation
BOH Plantation
Lata Iskandar.. lokasi antara Ringlet, Cameron dgn Tapah...
Azmal (Lata Iskandar) kat bawah...
Ontot (Lata Iskandar) tgh air terjun
Mlaka (Lata Iskandar) kat tgh2 air terjun
Azmal (belakang), Gisey ngan melaka (Lata Iskandar)

3 comments:

Mlake said...

giler cepat menghupdate..paler tgh senoneng lagi..hehhe

ciku said...

Oit! ,, stroberi tu kasi bawak balik kat orang eksiden ni sebagai buah tangan

Nas Plague said...

mlake: knape kepala aku masih tingtong nih... aku rasa kite kena jalan jauh lagi lah... krabi ker... surat thani.. naik van tue... hehehe

ciku: aku dah try cabut dah... sekali ada guard lah belakang bukit.. chesss!