nuffnang

FEBUARI

Wednesday, June 17, 2009

Bandung

Dalam hubungan malaysia dgn indo ni tak berapa sihat. Aku mcm berkeras jgk nak g jumpa kiki. Satu sbb aku dah beli tiket, beli pun dalam keadaan ekonomi aku yg tak berapa best. Dua mcm mana pun aku nak jgk cuba bawak plague g indonesia. Ketiga dlm masa yg sama aku rasa macam menyusahkan kiki ajer. Sbb dia cuti tanpa gaji nak tolong aku... Dlm ekonomi yg tak berapa best.
Dalam hasrat tu ada jgk perasaan takut. Takut nak jumpa label. Takut nak jumpa orang. Tapi aku agak tegar lah dan bersedia hadapi rejection. Cuma aku tak pasti nak jawab apa kalau orang tanya aku pasal hubungan malaysia dgn indo. Mcm mana nak neutralkan keadaan. Bebual macm duta plak... Tapi aku pernah kena marah tak pasal2 kat tg balai sbb mamat tu tak puas hati ngan malaysia pasal, polis malaysia pukul atlet indo masa commenwealth tk salah aku. Ntah lah.

Aku dah lama sgt tak travel kot. Banyak sgt pikir.







[Post frm CoinFlip (Phone)]

2 comments:

JAIRO said...

bro... aku dgr kamu nak perform kat sabah lagi.. betul ker? bila?

Nas Plague said...

jairo: hmm tak ada berita lagi.. :) ada berita kiteorang inform kat myspace ok.