nuffnang

FEBUARI

Thursday, June 18, 2009

Bandung (Part 2)

18th June 2009 (Khamis)
10:30am Bangun agak awal jgk ler aku arini. Skrg ni atoi antar sampai ciq giler dah lama aku tak naik mrt ngan bus kat singapore. Nak kena berenti jusco permas jap, tukar duit. Harap2 arini rate ok. Kat ciq nanti baru beli tiket bus. Kalau masa ok, naik mrt ajer lah g changi.

CIQ Johor Bahru

1:45pm aku rasa aku dah smpai changi sejam yg awal kot. G makan + isap rokok. Lepak2. Skrg proses menunggu kapal. Hehehe kiki dah msg kat aku yg dia tunggu kat bdg bila aku smpai.

Proses menunggu.

Nasib baik changi free wifi. Kalu byr tkde maknanya nak post blog. Hehehe. Kalau dapat free wifi aku update lagi. Bubai

2:50pm WIB. Bandung punya airport simple.1st time aku g bandung naik kterbang. Simple bagus. Tak banyak soal. Terus teringat kat aji. Bawk cd aji sekalim dah betul. Belum smpat akh kuar pintu departure dah nampak kiki dah. Alah lebih kurang kat senai lh... Kalau tgh tunggu luggage tu dah nampak muka orang yg me menunggu tgh tercegat menunggu.


Airport Bandung

Kiki terus bawk g komplek apa ntah. Solat kat situ pastu jumpa kawan kiki boris. Kire distro yg 1st lah dlaam sesi aku nak jumpa distro label nih. Lepas boris explain mcm2 pasal distro dgn plan KAWAN tour kat indo. Lepas masing bawak haluan masing2, aku baru teringat nak tanya nama distro/label dia apa? Kekekeke kiki pun tk tau. Yg kiteorg tau boris ada studio recording. Itupun boris kata studio dia buat demo ok lah. Lebih dr tu tk boleh. Hmmm

Malam kat bandung aku ngan kiki pas2 cd plague kat distro2/toko2 baju. Dptlah 4~5 kedai. Harap2 dorg pasang cd plague ngan gantung poster plague kat tmpat dorg. Hehehe yakin jer aku kan.

Malam dalam perjalanan balik g soreang indah. Kiteorg berenti jap kat studio jam/rehearsal tmpat kiki lepak dulu2. Adalah sejam lebih jgk berbual. Aku cuma sampuk2 sikit ler. Kiki jer rancak sbb dorg berbual dlm bahasa sunda. Hehehe paham plak aku. Tapi dorg giler friendly.

11pm WIB baru aku smpai soreang. Dah setahun tk sini. Jumpa mak kiki. Makan kuaci sikit. Kopi. Solat. Pastu tido.

Makan malam

[Post frm CoinFlip (Phone)]

No comments: