nuffnang

FEBUARI

Tuesday, May 14, 2013

Plague Of Happiness Indonesia Tour Webisode

Webisode 01

Aku post mende ni April 5, 2013... dengan harapan dapat buat every week kan. Tapi lembab tahap special. Harapan untuk hujung minggu ni keluar webisode 02. Harap2 lah... dah separuh jalan dah tu.

Berdoalah plan seterusnya berjalan lancar.

*****
  • Pastikan setiap hari SELASA edit satu video.
  • Pastikan hari KHAMIS sambung kalau2 tak siap.
  • Pastikan hari JUMAAT petang sebelum balik kerja dah release webisode.
Aku rasa... aku ada masa. Sebab kebiasaan'nya aku balik rumah... practice guitar sikit pastu sebelum 9:30pm dah tido. :P Jadi menunjuk kan kalau aku extend sikit masa tido aku ke 12:30pm. Aku mampu untuk menyiapkan satu video dengan bergaya.

Berdoalah agar plan berjalan lancar.

No comments: