nuffnang

FEBUARI

Thursday, May 2, 2013

Labour Day

Johor Bharu.
Labor Day well spent.





1 MAY bandaraya Johor Bharu meriah dengan perarakan parti pembangkang... pilihan raya ke-13 ni nampak pembangkang lebih aggressive, daripada pengamatan semalam. Sesak bandar JB dibuatnya. Even though sesak, nampak pengguna jalan raya lain tak ada yang keluar kereta ajak gaduh. :P hehehe..

Rata2 bukak tingkap keluarkan tangan... tunjuk simbol 'Thumbs up'. Ada yang berlari ambil bendera pembangkang yang dah di semat tepi2 jalan utk ikut bersama berarak. Tkde provoke2... tak ada muka bengis2... cuma happy sorak menyorak. :)

All of them...
INDIAN, CHINESE & MALAY...

Meriah giler... yang bawak kenderaan akan hon kenderaan masing2... nampak orang sekeliling keluar dari pasar... kedai makan.. kedai SPORT TOTO... :P hehe... dari klinik... sama2 angkat tangan tanda setuju... everybody participate. Harap kearah masa depan yang baik untuk MALAYSIA yg masyarakat berbilang kaum dan pandangan agama.

Selamat PRU-13. Pilihlah calon anda yang adil dan berkhemah... some government people ada yang baik2 juga. Dan tak semua wakil opposition yang boleh buat kerja... strip down logo2 tu. Kaji both person... in and out kalau boleh. Senarai kan keluar kat PRU website... then buat pilihan dengan tepat.

Kite tolak penindas dari both party... yang itu kite tanam habis2 okeh.

No comments: