nuffnang

FEBUARI

Sunday, May 8, 2011

Cerite weken... :P

Citer hujung minggu kali ni aku kuat kan semangat tulis sebelum masuk opis, takut busy kat opis... :P

jumaat malam... rehearsal, dah sekian lama sbb pozy pegi medan, indonesia... lepak pastu citer2 pasal upcoming event. Masa rehearsal dah nak kena naik ke 2 jam lah... since nak gegor smue lagu yg ada tk cukup.. :P tapi budak2 horns malam tu tk join. masing2 diluar kawasan..

banyak lagi nak kena sediakan sebelum july nih... harap2 dalam minggu ni dah dapat flyer dgn tiket. jadi dah boleh start distribute kat pre-salers2 seantaro malaya. :P harap2 smue tersusun rapi...

sabtu aku bangun pagi giler gerak pegi setia tropika... lepak dgn member lama. :P kiteorang grk lepak kat larking bus station layan kacang poll (hehehe kacang pun mengundi... :P)... lepak yg agak lama jgk... citer2 pasal travel... itu jer... :P hihi

pagi ahad... aku, fad, famy, pokdeng dgn atuk redah plentong.. layan trail... :) kali ni banyak sprint... dgn climbing.. agak awal jgk keluar dari plentong banding sblm2 ni... tkde gambo nak tunjuk kan... :P tapi hari ahad tu ride mmg osem posem lah... :)

Budak2 DH hari ahad pegi Ulu Tiram... Ipin, Ontot, Mat slamat, Ajis, Cik man... smue2 lah. Aku tk ikut sbb dah janji dgn 'geng kayuh speda' masuk plentong... mmg kiteorang punyer weken ride pun... :) hehehe...

Ontot dgn posing mengan'jing nyer... huh

Masa aku kat plentong... ontot dgn selamba MMS gambo'nyer bersama moto idaman gue yg nak beli2 tapi tkde duit. :P fuh... terbakar arus dibuatnya. huh... all this while aku dgn dia dok bebual pasal MX... layan trail, travel jauh2 pakai MX... beli pannier... lepak krabi... last2 dia yg dpt duduk atas moto tu dulu... cheh.. new 2011 model plak tuh... haiyah... pressure2!..

petang keluar dgn ontot pegi tgk wayang... citer katun RIO.. rata2 dtg tgk citer ni... mak2 dan anak2 nyer... tapi banyak jgk... kakak2 yg bawak adik2 nyerrr... hehehe... habis lepak citer2 berangan moto lagik... huh...

adakah aku sudah angau... call kedai moto kat kuala selangor... dia nak deposit RM4000 ~ RM5000... bulan RM500++ 5 tahun... wahh... adusss... poblem aku nih. :P

No comments: