nuffnang

FEBUARI

Tuesday, November 2, 2010

Tianjin- Beijing-Datong-Xian, Shaanxi, Lhasa, Chengdu...

Satu beg besar... satu beg kecik... :)
Dah lama giler tak travel... dah lama giler tak rasa, bau dan menikmati ketidak keselesaan. Dah lama tak struggle dan explain nak makan ikan... hehehe... tapi MD aku mcm nak tarik balik jer cuti aku... haishh... mana la aku tau bulan NOV ni sibuk giler... NOV tahun2 lepas ok jer... :P kalau aku pegi dec~jan mati kesejukan ler aku nampaknyer... nak nekad cuti pun bahaya jgk. Tapi tawakal jer lah...

Plan dah ada... barang2 dah standby, siap packing lagi. Journal dah start tulis... camera dah ready. Pesan mak ayah dah save dalam urat kepala hotak... hihihi. Cuma list barang2 tak record lagi... dgn perjalanan terakhir kat Emie Shan belum di'detail kan... ops.. ubat2 tan... bende2 lazim mcm panadol, clarinase dgn charcoal tablet untuk keracunan makanan... :) ventolin tablets dgn puff... last kalau aku dapat carik diamox untuk high altitude sickness... chipping dgn sunblock + lips moisturizer...

Duit tak tukar lagi... hurm.. thari lah.




No comments: