nuffnang

FEBUARI

Sunday, August 2, 2009

Ceriter hujung minggu...

Masa rabu lepas zaM bgtau yg JCM dah siap (satu jer.. Aku anta dua)... Giler semangat aku nak turun g spore amik. Hari jumaat tu balik keje lepak2 dulu sbb zam kata kuk 12am baru dia ada kat studio.

Dlm kul 9pm baru keluar. Tepon kunt, chk dia ada kat bazaar ker tak. Alang2 lmbat masuk lepak ngan kunt dulu lah. Cun... Kunt ada. Aku terus drive g bqzaar JB. Last pegi tak ker packed giler. Ni susah giler nak carik parking. Jalan dobi penuh dgn kete dah. Last2 masuk pair parking. Jalan g port kunt, tgk andy ngan intan pun ada.. Ngam2 sebelah2 dgn kunt hehehe. Lepak ler bebual. Aku grk g spore kul 11:30pm.

Intan, Andy nga KUnt kat Bazaar JB

Nak g singapore ni nak bagi EAN code kat zam utk mastering kawam album utk indi release. Smpai studik jer zam kata Bernard dlm planning nak balik singapore. Boring katanya lepak australia. Ler tk dpt ler aku master album tu kat aussie. :( tapi masa tak cukuo nak tunggu. Sblm aku g bandung. Smue2 bende nak kena siap. 13th hb tue. Lagi 2 minggu jer lagi.

Zam sabfu masuk keje.. Jadik aku kena g jejalan sorang ler. Racun2 punyer racun, last2 zam kata kalau ad irsng replace dia... Dia follow. Hehehehe last mamat yang nak replace dia tu call kul 3am. Giler. Tapi canteek zam folow heheheh. Malam tu layan KoNA video yg atoi bagi... Last2 video beskal tu yang tgk aku. Kekeksksks.

Pepagi bangun awal. Sblm music school sebelah ni smpai baik aku bangun g mandi dulu. Heheheh pepagi g carik lontong... Aku tak tau ler, lontong kat singapore ni giler lai macam sikit. Tak pernah aku sarapan mende lain. Lontong + bergedil perggggghh tapi 3 dollar ler.... Dekat 7 hengget tuee.


Depan rumah presiden singapore... :) hehe (eh aku rasa lah... )


Orchard Road

G sinemax chk amp Egnitor...Pastu terus g peninsular... Amik amp, beli barang sikit.. Grk g bugis junct. makan tunggu fid. Fid smpai jer kite jalan kaki g plaza singapura survey barang kat yamaha.. Jalan lagi g HMV... Pastu kaki dah sebu hehehe giler lama tak jalan kaki mcm ni. Arghh balik naik bus lah. Dekat 30 minit tunggu bus yang ditunggu boleh terlepas plak. Cheh... Last2 balik ke kete jalan kaki jgk. Aduhhh. :p

Mengantuk + penat + mengantuk... Balik studio jer terus tido aku. Hehehe

Tgh tunggu bas (Zam dgn Fid)

Sblm gerak balik... Settle bende nak kena settle utk recording half asleepz. Smpai rmh sblm kul 12am. Kena rehat sbb ahad ada trip mengayuh kat gununv lambak. Hehe cun.

[Post frm CoinFlip (Phone)]

No comments: