nuffnang

FEBUARI

Sunday, August 16, 2009

Cerita bandung lagi... Part 4

Marwan tak sihat lagi.. :( mcm man ek? Nanti kalau berterusan dia demam kompom selasa dorg balik kena tahan kat LCCT. Aku selsema pagi... Tapi awal2 dah beli clarinase 24jam utk cover. Mana lah tau.

Bag, barang2 smue dah siap packing... Flight pegi balik singapore pukul 11:10am. Kiki nak hantarkan. :) cuma tk dpat jumpa mama jer (mak kiki). Tkpe dikirimkan salam ajer. Lagi sekali dtg g rmh kiki. Insya'allah. Baru 8:30am WIB. Kiki tak kelihatan lagi.

Pukul 10am WIB aku dah ada kat airport. Kiki antar naik moto... :) team2 factory outlet arini g serang jakarta. Hehehe. Skrg tunggu flight g singapore. Pastu kul 4pm g kl. Kenap aku tak amik flight terus f kl dari bandung ek? Sengal tahap maximum. Siot! Okeh masanya flight mode. Smpai singapore aku smbung lagi. Slamat!

Smpai spore tak sempat nak update. Kelam kelibut sikit. Sbb flight airasia tak bleh check in transit. :P pastu nak kena kluar lalu immegration cop passport pastu check in balik. Dlam satu jam setengah aku nak kena lalu smue tu. Lag nak makan pastu nak kena isap rokok. Perghh susahnya idop. Hehehe last nasib baik dpt potong line panjang kat immegration sbb aku nak kena check in 1 jam awal kan. Lari sana lari sini... Check in, makan sikit.... Isap roko sebatang pastu bording... Giler nasib baik sempat basuh2 muka sikit, pakai perfume... Nak wangi jgk yer tak.

Smpai KL skrg dah... 5:15pm mendarat. Skrg dlam bus yang tak gerak2 sbb diorang nak penuhkan seat. Siot! Jap lagi msg budak2 half asleepz tgk dorang jamming....

Itu jer kot utk trip g bandung kali ni... Banyak bende dah siap. Tinggal alter design front cover, sticker dgn poster... Harap2 ada duit lebih.



Slamat! Jaga diri
[Post frm CoinFlip (Phone)]

No comments: