nuffnang

FEBUARI

Sunday, August 16, 2009

Cerita bandung lagi... Part 2

Khamis (August 13, 2009 | 10pm WIB)
Lepas makan sikit2 kat karamba hehe aku ngan kiki g green cafe' depan muzium geologi... Jumpa ngan andi kungpow. Green cafe' ni tempat alumni the purpose, band ska band bandung dulu2. Giler grand cafe'... Kire circle of friend jgk. Gm dorg + owner cafe' pun kawan lama2 jgk. Kata andi kalau dorang buaf band balik.. Dah banyak support bleh dapat... Videoclip, cd pressing, designing... Langsung cafe' chain. Hehe tapi lg smue orang ngga' punya masa.



Mcm biasa topic perbualan aku conform melencong pasal travelling... Hehehe GM cafe' plak selit taksub pasal manchester united... Hehehe koya crita pasal PAS band baru balik manggung kat medan 2 hari lepas. Ari bebual pasal freelance art design dia.. Kire Green cafe' itu weekend office nya... Hehe koya plak smbung pasal company baru dia... Animation

Kat cafe' tu jgk ada comunity tgh plan untuk raikan anak yatim bulan posa nie... Jadi event manager stesiun TV smue ada kat situ.. Ni dah tahun ke empat dorang buat.
Pukul 10pm WIB smue org bersurai...

Jumaat (August 14, 2009 | 7am WIB)
Azmak tgh mandi. Rencana harini pegi tropik utk produksi cd album kawan. Katanya van gerak muzium geology pukul 8:30am WIB. Hahaha lepak green cafe' lagi aku. :P kalau bfast tkde.



Arini jumpa kiki lmbat kot. Mungkin thari... Sbb dia ada urusan jumpa sama persatuan anak2 yatim utk program dinner dgn anak2 yatim ramadan nanti. Jadi tk ada plan aku ikut geng2 factory outlet ni g shopping.. Giler. Nanti jumpa kiki kat alun alun. (tu ler problemnyer aku tk tau shopping) :P

Kiki dpt call arini utk keje... Yeay. Lama dah mengangur kot. Keje kat novitel hotel. Tapi plan dah tukar. Dgn traffic giler rabak. Factory outlet gerak g area alun alun. Rush... Sbb kan terlambat kiki tak sempat jumaat. Kire aku sekali ler tu.

Tapi urusan kat tropik selesai. Dah dpt keseluruhan
harga produksi cd.



Dari tropik tu kiki lincah bawah aku jumpa balik azmal dgn geng factory outlet... Makam nasi padang. :) ngam2 dekat rumah tas. Giler tas oun ada rumah. Hehehe






Tresno driver bawak plak kiteorg pegi pasar baru... Perghhh shopping lagik. Last aku, marwan dgn aZmal jalan kaki g plaza parayangan. Jumpa dgn rasid... :) banyak cerita, tu yg best kalau2 jumpa rasid. Lepak lagi kt kedai budak2 punk... Budak2 hellbomb ada lepak. Salam2 kesemuanya... Beli tshirt sikit. Jalam balik pasar baru. Hehehe masuk plak pasar baru. Siot tk boleh lah aku giler crowded. Last lepak luar isap rokok dgn teh botol. Hehehe lepak dalam van... Ada a/c hehehe



Lepas geng2 factory outlet balik van. Dorg pegi lagi factory outlet... Hehehe aku, azmal dgn marwan g jumpa andi dekat jalan sultan agung... Ada mini ska fest... Nama club tu TWANK. Hari tu ada 4 band dimulakan dgn Don Juan The Monkeys (gabungan sisa2 band ska akhir 90an. Ada the purpose, ahli noinbullet... Dan banyak lagi)






Langsung selepas itu Dirty Dolls... siap dgn 3 piece horns. Upbeat... Vocalist gilee kelakar. Lepas tu band reggae, nama Subculture.



Last sekali band ska bandung... Gilee happening. last tu lepak dgn anak2 don juan... Layan kopi abc. Dlm pukul 11:45pm WIB tresno (driver) dtg pickup balik casadua.



Plan dgn kiki keesokan harinya... Nanti meeting kat cihampelas utk settlekan artwork dgn cost keseluruhan release album kawan kat indo (bandung).



[Post frm CoinFlip (Phone)

1 comment:

paranoid of death said...

Naz..bila aku tengok diaorang perform mlm tu..rasa gian pun ada..rasa takut pun ada..hehehe..tapi kalau dpat peluang aku belasah ayam jek..hehehe