nuffnang

FEBUARI

Thursday, June 4, 2009

Penyakit baru... huhuhu

Yamaha YZ450
Bila aku bukak PCs kat tempat keje jer... jenguk2 'My Document', ternampak plak gambo moto nie... :P hehehe bila masa plak aku browse save kat dalam PC nih (tak mengaku... ). Perghh penyakit nih. Kalu ditenung2 takut terangau plak... mau jual harta bende nih kalu nak beli (Mana nak carik.. brand new? kekekeke)

Dari aku membelek sorang2 takut tersangkut.. baik aku ajak ramai2 membelek sesama yer tak. Mana tau kot2 boleh layan trail plentong sesama... kekeke yelah kekadang tu terasa penat jgk nak mengayuh... pastu kalau naik beskal tak boleh cover smpai 200km dalam hutan... jadi solutionnya ialah... tada 'MOTO'... 

Nak jgk berlagak macam 'Ali Setan'... hehehe
"Aku tak peduli, aku kire smpai sepuluh kau balik... chowwww.... ".. kekekekeke 

"Okey mari kite makan satayyyyy... "...  prenggg prenggg prengggggggg!

baru champiottttt... huahuahua..

4 comments:

paranoid of death said...

kekeke naz..cite Ali Setan tu ..style siot.. ko lupa 1 cite gi..cite Gila-gila Remaja..hehehe

Jimbo said...

dah claim air free ke kat embrace hall?

Nas Plague said...

paranoid of death: hahaha... aku survey sekarang... eh.. giler2 remaja pakai scram ker??

Jimbo: alah hai.. hari ni kayuh g jusco tebrau lah... rasa g claim minggu depan... kekeke

Ober Frederiksen said...

harem tol. mx plak. haha. metal mulisha lah pasneh. wakakkaa.

aku baru je beli hub sama cam ko. lidi dia dah bising gile. hahaha.