nuffnang

FEBUARI

Tuesday, May 21, 2013

Aku kalau dah lama tak travel... penyakit baru sampai. Leaning over other stuff mcm kereta lah, motosikal lah... upgrade beskal lah... having hi end gadgets lah. Truely, travel make me humble in the sense of experience great things is musch more meaningful than having great impressive stuff.

*****

Dalam melawan keinginan untuk memeliki macam2 bende kat dalam dunia nih... aku tertarik sangat2 Motorcross ENDURO racing. Antara RED BULL ERZBERG RODEO, HELLS GATE dgn ROMANIACS... antara two stroke dgn four stroke. Antara Tadeusz Blazusiak dan Johny Walker... :) Walaupun sememangnya aku dah tua untuk bende2 ni... sekadar layan2 trail plentong atau kemensah atau mana2 trail kat semenanjung tkde hal kot... create hobby baru. Mungkin... :P

*****
KTM EXC-F 350 SIX DAYS
Minat memang dah lama... tapi tk start2 lagi. :P sebab... investment mcm ni sangat2 tinggi. Nak kena pastikan samada MASA kearah itu ada. Nanti beli tak pakai... mcm Dartmoor Cody aku tersadai kat Putrajaya Challenge Park (PCP). Pastu susah nak jual sebab mahal sangat... :P hahaha poyo tahap extreme aku nih... :P

Memang poyo pun... :P sebenarnya mmg takde masa. hahahaha

No comments: