nuffnang

FEBUARI

Wednesday, October 3, 2012

Hong Leong RIP... for a while. :P

Citer semalam. :)
Aku smpai sebelum pukul 9pm kat skate spot. Macam biasa budak2 ni tak smpai lagi... :P unlike previous session, aku tunggu budak2 ni smpai dulu baru aku skate. Tapi macam lama plak tak skate (padahal sama jer dgn minggu sebelum ni). Aku sorong jer skateboard tu between UOB dgn Hong Leong. Curb Hong Leong hari ni smooth giler... tk payah wax pun dah ok. Tak semena2 security guard UOB tu sound aku suruh skate tempat lain. Aku cakap apasal pulak?? diaorang kata rosak kan tangga diorang... aku cakap tak usik pun UOB punyer stairs. Aku main kat Hong Leong jer... guard kata sama jer. Magaih dia ingat aku bodoh ke... UOB dgn Hong Leong share holder sama ker??. :P lepas dari tu aku buat tk tau jer.. then dorg masuk balik dalam bank... lepas tu baru budak2 ni smpai.

Makin lama... makin ramai kawan2 datang. Semalam skate mmg best giler. Aku pun tk tau... sureas pun ada. :) dah lama tak jumpa sureas... 

Last2 lepas pukul 11pm polis datang mintak semua orang IC. Waktu tu aku tk pegang board pun.. sureas pakai board aku pun sorok siap2 board aku. Masa diorang tgh kecoh tuh... aku dok bebual dgn sureas. :P hehehe buat mcm tkde apa2. Lagi dia nak cuba tanya IC aku.. lagi tu aku rancak berbual dgn sureas... :) hehehe... last2 saku tak kena... even Fuad dgn Bai nak lri pun tak dapat.. dorang pun kena pegi balai polis central jgk. :P

mcm yg aku jangka 30 minit lepas tu dorang keluar dah. :) mcm2 citer keluar... hehehe... sebelum gerak tgk burnside.. kiteorang ambik gamba kenangan kat depan Hong Leong bank.. tahan sebulan jer kot.. dah sejuk nanti skate sini balik... :P hehehe.


majulah sukan utk negara.
pak guard UOB mcm cilake... hehehe :P

No comments: