nuffnang

FEBUARI

Monday, July 23, 2012

mengCODYkan diri...


tadaaaa... tak impress pun kan. Aku dah pegang beskal ni lebih kurang sebulan lebih rasa'nya. Terima kasih buat PRIMARYBIKE sbb setup kan utk aku. Dekat beskal ni barang2 lama dari BOTTLEROCKET aku cuma rim aje... hehe.. since hub depan belakang mmg tak boleh guna lagi...

Notice handle bar putih tu... Deity Villain II aku paksa ontot bagi aku masa dia dapat handle tu race unde ABS kat RESAM. hehehehe... sorry... terpaksa jadi kejam kejap. kejap ajer... :P

then fork.. since aku mmg penggemar FOX... mmg amatlah wajib utk mendapatkan 831 tu. Mula2 nak terjah ARGYLE ROCKSHOX jgk.. tapi harga kurang lebih... jer. Jadi terpaksa ler menutup mata dan bersedia utk mengikat perut selama 2 bulan. :P

Rata2 barang2 kat bike ni dari DartMoor... dari stem smpai ler hub depan belakang... crank... saje nak test kebolehan lenting melenting... dah berumur ni adakah boleh??? kalau sampai hujung tahun... aku tak mencapai separa terer.. mungkin aku concentrate main layang2... atau dah ada duit nanti baru layan full sus balik... 

mood sekarang tengah training depan rumah... dalam perancangan nak buat derma kilat untuk beli brake dan trixer.. huh... demam... dah ada brake baru boleh pegi BEKYAD... tak menyusahkan kawan2 usung aku keluar bekyad kalau ada apa2... susah...

*masih pikir pasa derma kilat tuh... ada kah patut. :P

No comments: