nuffnang

FEBUARI

Tuesday, October 26, 2010

Dilemma kasut... :P

my Vibram Five Fingers
Vibram Five Fingers in Snow
Vibram Five Fingers in Snow
last September aku beli VFF kat the Outdorr Shop, Velocity, Singapore... dgn harapan untuk pakai buat travel, hiking, trekking. BareFoot feeling tu mmg dashat ler... :) tapi nak bawak masuk hutan... agak mengerikan jgk. Satu Aku takut pacat... :P hehehe... ker terpijak bende2 tajam ker...

So, test masuk hutan belum lagi... :P

end of this week ada race DH kat kuantan... aku nak try pakai masuk hutan ambik gambo kawan2 tgh race... dapat rasa kan ia kan jadik osem giler perasaan tu... sbb bukit pelindung jarang2 nampak pacat... kekeke... kalau hutan2 ekstrem mcm taman negara ker... kat endau rompin ker... agak seriau lah jgk... nantikan review'nyer yea...

lagi satu... aku agak curious tentang performance VFF ni kat salji... ikut gambo2 aku rembat kat internet... mcm ok jer... takut time aku pakai kena frost bite plak.. hish... tk kan nak beli kasut lain semata2... kasut hiking dh ler mahal... hurm... (bundle????)...

mcm2 review dapat... Outdoor Life inform yg dia boleh tahan untuk 10°C keatas jer... tapi check kat website... range dia..18°F (-7°C).. hurm... tk kan nak korban kan kaki sendiri untuk test kan?... selagi stay in motion (bergerak) mungkin boleh kot...

sapa pernah main salji???... Aji... Aji pernah g jepun kan??

No comments: