nuffnang

FEBUARI

Monday, August 23, 2010

Renovation




Recently, hmmm rasanya dah almost 3 minggu family punyer studio (tempat aku letak barang2 plague) di perbesarkan... actually aku tktau sapa punyer idea; adik aku ker atau bapak aku... :P hehehehe... so all the musical instruments smue kena letak luar... nasib baik barang2 plague majority smue kat studio singapore. :P

citer pasal bilik plak tak lah sebesar mana... aku rasa kalau masuk 7 band members cramp dalam studio jam boleh kot... daripada gambar2 kat atas bilik tu dari rectangle transform jadi L shape... daripada sound damping and proofing point of view tk tau lah dia se-effective mana... so, from now on aku akan keep on tulis bilik ni punyer renovation progress untuk jadikan studio...

pertama sekali dinding... :)

No comments: