nuffnang

FEBUARI

Monday, February 1, 2010

Apa Yang OK... :P

For the past few days... aku try manage Plague Of Happiness punyer facebook. :P Thanks to Akmal Mohd (facebook) sbb dia yang mula arrange, letak gambar.. letak sedikit information dalam PLAGUE punyer facebook. :)

Tapi kan.. kepada yang ada both Myspace dgn Facebook... mana satu lagi best/bagus eh?



Photobucket

3 comments:

paranoid of death said...

Naz..untuk zaman sekarang Social Network memang bagus. Dengan adanya Social Network mcm myspace,facebook,twitter dan bermacam-macam lagi network dapat menghubungkan kita dengan rakan2 baru dan lama. Walau bagaimana pun ada Pro dan Cons..janji jangan tersalah guna. Dunia koperat gunakan Social Network utk mengetahui maklum balas dari pelanggan sama ada positif atau negatif. Contoh company besar di Malaysia yg sudah mulai gunakan Social Network: Air Asia(rating tertinggi), Digi dan juga KFC :). So bagi aku benda ni bagus,janji jangan disalah gunakan.nak lagi detail aku leh email kat ko..hehehe atau masa kita ngeteh2.hehehe

Nas Plague said...

mal: tuler mal... aku kalau boleh nak maintain satu jer. Tapi banyak orang/band pasang smpai dua tiga. :P hehehe... sebenarnya banyak advantage dia. Tapi aku tak pasti nak kearah situ ker... :P pada aku yang penting orang dapat information tentang plague fisrt hand... :) bukan dari orang lain... fisrt hand dari band members sendiri. :) kan/ kan?

paranoid of death said...

hahaha..aku rasa aintain 1 pun ok je.nanti pening kepala plak nak maintain bnyk2..hehehe.. time dolu2..takde benda ni pun ada gak ramai kawan..hehehe..