nuffnang

FEBUARI

Friday, January 15, 2010

GREEN DAY YO!.






Sweet.
Aku sangat jarang2 g konsert2 band luar2 nie.. sbb kebanyakan buat on weekdays. Al-maklumlah sbb kerja... tapi when it come to ol-timer, Green Day. Try... try carik masa dan duit untuk pegi. :).

Seating... :P iye.. bukan seat yang bagus sbb aku tak nampak muka Billy Joe, Mike, Tre, White, Freese dnn matika. Agak kecewa sikit sbb horns tinggal freese ajer... sbb aku agak suka ronnie blake.. :P

Flow Green Day... utuk malam tu mmg cantik. Aku rasa boleh guna untuk band2 yang dah banyak album.. :) Start dgn lagu dari 21st Cent. Pastu American Idiot album... pastu mix of dookie, must have king-for-a-day... last.. 3 lagu acoustic dari B.Joe... :)

Time Of Your LIfe... mmg membuat kan demam aku pada hari tu mcm jadi baik.. :P (balik rumah kena makan panadol jugak... kekeke )

Kalau ada peluang lagi... :) pegi kot. Sbb vibe dan crowd control Green Day memang gempak.

Signing out... :)

1 comment:

emceejalanan said...

superb!

all the best for Indonesia tour bro, insyalah i'll see you on March during Radio Rosak KL. kali ni tak akn miss punya, penat dah miss byk kali!

take care!