nuffnang

FEBUARI

Monday, January 4, 2010

Cerita dua minggu lepas... hehehe... :P

Cerita dua minggu lepas... dan mungkin 3 minggu lepas. Lepas ontot remind aku semalam baru aku nak teringat. Siot lah aku ni... :P pelupe..

cerita berlaku pada hari jumaat. Krismas... kalau tak salah. Sudah berminggu2 asyk ulang alik spore jer... aku tak berpeluang nak mengayuh ker.. g Austin ker layan trek. Aku mengajak ontot dan cik man untuk g Austin pagi jumaat tu. Mula2 ontot macam malas, sebab dia sebenarnya nak ajak aku kayuh g Tiram... XC. Tapi mood kayuh jejauh aku ni untuk jumaat tu kurang. kalau kayuh beskal JIMBO aku okeh... hehehe...

Nak dijadikan citer... pagi sabtu tu cik man tak bleh nak join. Tak kan nak g Austin bedua jer... :P nanti kena potong mcm mana.. tempat sunyi... bahaya bahaya...

nak luangkan masa... aku dgn ontot keluar jgk. Tapi g survey tempat2 bfast. Pada awalnya nak bfast kat highway baru tu... tapi kedai R&R dia tk bukak... aku pun drive terus g tiram.. plan nya mencari gerai2 kampung tepi2 jalan...

sesampai kat ulu tebrau... ada ler satu kedai ni... kedai2 lain pun ada jugak. tapi yang satu ni aku tgk ramai orang. Aku ngan ontot ambik keputusan lepak situ bfast... menu. Aku lontong + ada ayam lagi dalam... + neslo tarik... ontot... roti sardin + nescafe'... tarik.

Service... memang cham. like like restaurant... siap tanya.. makanan sedap ker.. ada kurang ker... lontong dia memang idaman!. cuma takde bergedel jer... :P disebabkan lontong tu mmg giler sedap.. ontot terpaksa meng'order lagi satu... :P kot kot.. kite lupa nak g ulu tebrau macam mana kan? (alasan)... :P

disebabkan zaman2 highway nie... kite kurang ikut jalan2 dalam... tapi kalau korang ada masa... kalau nak g kluang try ler lalu jalan dari tiram, kg oren, felda ulu tebrau... MACAM2 ADA... :)

cekidut! kedai makan dibawah... :)
untuk berader kedai... (terima kasih belanja... ) deng deng!... :P

Kedai Makan
Mobil dekat dgn kedai makan... :)
Jalan nak g kedai makan... :P
Kedai makan yang diperkatakan

end of citer... :)

No comments: